torsdag den 28. maj 2009

Færdig med projekt og endnu en god dag i vente

'Allo! :)

I dag fik AC og jeg skrevet vores projekt færdigt; Bo blev væk, da han skulle på arbejd. Men det var super dejligt at få det overstået, selvom det faktisk har været ganske interessant, men nu kan jeg ligge al fokus på min lineær algebra eksamen, hvilket nok ikke bliver nogen fornøjelse :S Men jeg håber da, at jeg klare mig :) Det er jo bare et spørgsmål om at repetere nok gange, så skal de skide beviser nok sidde der til sidst!
Selvom vores kære vejleder Hans nok ikke læser dette, vil jeg gerne sige mange tak til ham, for hans støtte under vores projekt. Hans er en mand der sjældent er på sit kontor fordi han render til møder hele tiden. Når man er på sit kontor, vil man jo helst ikke forstyrre ham, da han selv sidder og regner løs, men sådan er Hans ikke. Han tager i mod os med åbne arme og fortæller gerne sjove historier. AC og jeg var ovre ved ham to gange i dag, og gik derfra begge gange med et smil på læben og roste ham hele vejen tilbage til vores holdlokale. Vi er også blevet enige om at astronomer (Hans) er flinke, rare og tålmodige mennesker, mens kosomologer (Steen, vores forelæser i kosmologi) er nogle som går forvirret rundt med ALT for meget viden, som ikke aner hvordan de skal undervise en flok 1. års-studerende!
Hmm, skræmmende når jeg tænker på, at jeg gerne vil være kosmolog, men det er trods alt det jeg finder mest interessant. Men manden (Steen) har en doktorgrad i fysik, og så er man altså ret hardcore!! Man kan jo håbe på det samme ;)

Når jeg ikke suger viden til mig på uni, ja så laver jeg lige nu fire ting:
  • Sover
  • Spiser
  • Træner
  • Underviser
Jeg underviser/hjælper folk fra gymnasiet der skal til eksamen eller bare godt kunne tænke sig lidt hjælp til opgaver. Så tjener jeg lidt der, hvilket er meget dejligt ved siden af SU'en, især fordi jeg ikke betaler SKAT af det :P. I dag skulle jeg undervise David for sidste gang, da han skal op på fredag, men han skrev at han ikke behøvede mere hjælp, hvilket passer mig fint, da jeg så har fri :) Dvs. at jeg nok hellere må få lavet en rapport til imorgen, hmm. Kedeligt, men det skal gøres ellers består jeg ikke faget.
Hvad er der mere at sige, hmm. Nok ikke det store, nu vil jeg skrive rapport!

\Daniel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar