lørdag den 30. maj 2009

En hektisk dag

Halløj igen.

Ja, der sker altså en del her for tiden, så der kommer nogle indlæg!
Igår var en hektisk dag, jeg skulle mødes med Johan kl. 8 for at lave en rapport, og vi sov begge over os, så vi mødte kl 9 og rapporten skulle være færdig til kl 12, så vi havde travlt! Men vi nåede det sgu, og nu håber vi bare den bliver færdig. Nu mangler vi kun én rapport tilbage i Statistik & Databehandlig, og så er faget bestået :D - jah.
Senere satte vi os ud på plænen og hyggede lidt med vores instruktor og så noget fobold. Folk begyndte at gå hjem for at gøre sig klar til den store maj-revy. Jeg blev dog deroppe sammen med et par andre og vi gik fra fredagsbar til fredagsbar og endte ude på plænen igen, hvor vi sad og hyggede os, hvilket resulterede i nogle lidt røde arme for mit vedkommende.
Vi gik ind for at se revyen, og hvilken revy! Det er den naturvidenskabelige festforening TÅGEKAMMERET der står for det (det skal skrives med stort). Og de er kendt for at være, ja, tåget :P Så revyen var fyldt med dårlig humor og mærkelige indlæg, men det har sgu sin charme, og det er virkelig fedt. Stemningen er altid i top til sådan nogle fester.
Efter den mærkelige revy fik vi noget at spise (mmmmh, mad!), hvilket var meget passende da mange af os var ved at omkomme af sult. Og så lukkede de op for festen. Tjah, der er ikke så meget at sige til den. Dett var skide hyggeligt, og det var dejligt at sidde og slappe af med sine venner fra holdet uden at skulle diskutere lineær algebra, bølger & optik eller andre faglige fag, men ja, bare at slappe lidt af. Jeg fandt ud af, at vi faktisk har nogle ganske interessante personer i vores klasse, især fik jeg snakket med vores nordmand Ellen Marie. Hun er rigtig sød, men jeg har ikke rigtig fået snakket med hende før, da jeg ikke rigtig kan forstå hvad hun siger, men nu gav vi os tid til det, og så gik det lidt bedre :) Tjah, lige indtil hun sagde jeg var dum ;) hehe. Det skal man ikke tage fejl af, for det er åbenbart et kompliment i Norge, så det gik jeg og drillede hende med, hehe.

Jeg kom hjem og lagde mig til at sove, da det havde været en ret lang dag, men tænkte lige tilbage på den først og faldt i søvn med et smil på læben - dét var en god dag, tænkte jeg.

I dag skal jeg til Horsens, hjem til min moster, Helle, for at få nogle tarteletter, mmh :) Og det bliver dejligt at se de andre fra familien, da jeg er alene i Århus, byernes by. Men først har Morten og jeg en opvask der skal ordnes, så jeg må smutte.

Over and out!
\Daniel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar