tirsdag den 30. juni 2009

Ferie :)

God middag alle sammen :)

Sidste blog skrev jeg inden jeg skulle til eksamen, og selvom de fleste ved det, så følger jeg lige op på det her. Jeg fik 7, en karakter jeg er udemærket tilfreds med. Igen gik min fremlæggelse næsten fejlfrit, mens det haltede lidt når jeg blev spurgt ind til stoffet. Det viser bare, hvad det er jeg skal øve mig på, nemlig at kunne huske stoffet bedre end jeg gør. Det er måske lidt en skam, at man bliver nødt til at sige "Det kan jeg simpelthen ikke huske", når man bliver spurgt om noget, selvom når man så ser hvad de fiskede efter tænker, at man sagtens kan finde ud af det. Men sådan er det. 7 er en dejlig karakter og jeg er godt tilfreds :) Det er især fordi jeg nu har ferie :D
I søndags var jeg med familien i Djurs sommerland. En dejlig tur med masser af sol og varme, hvilket har resulteret i nogle røde skuldere, meeen det overlever jeg nok, det genere mig ikke så meget længere. Hvorom alt er, så var det en rigtig hyggelig tur. Tak til jer alle sammen :)
Tjah, hvad skal man skrive? Der sker ikke så vanvittig meget. Jeg plejer altid i sommerferien at bruge den første uge på at lave ingenting, bare gå rundt uden at tænke. I anden uge eller deromkring finder jeg som regel på et eller andet at lave. Da den første uge lige præcis i dag er overstået, så er det måske ved at være på tide. Om en halv times tid skal jeg mødes med Kristian, en fysikstuderende ligesom jeg, der har læst et år mere end mig. Vi skal spille noget pool; noget jeg fik ham lokket til for et godt stykke tid siden efter lang tids overtalelse. Det er nu meget sjovt at spille :)
Bagefter vil det være passende at få vasket noget tøj igen. Det er ved at hobe sig op, hehe. Nå, hvad skal jeg mere lave? Tjah, jeg har egentlig skrevet planerne i en tidligere blog. Læse (både faglitteratur og skønlitteratur), træne og så vil jeg nok også spille noget computer, det er dejlig tidsfordriv :P

Hmm, jeg tror ikke der kommer særlig mange indlæg her i sommerferien, da der nok ikke sker særlig meget, så jeg regner med (desværre) at der er lange udsigter til den næste, men sådan er det. Jeg vil hellere skrive noget interessant en sjældent gang, end noget kedeligt ofte.

Lige nu er Morten i Spanien, så jeg er alene hjemme. Det er nu fint nok, jeg går selv og tuler rundt herhjemme :) Han kommer hjem om halvanden uge sådan ca. så jeg må hellere nyde freden.
Nu vil jeg smutte thi jeg ikke har mere at skrive om.

\Daniel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar