lørdag den 13. juni 2009

LA og rengøringsdag...

God eftermiddag :)

Det kan godt ske, at det var i går jeg sidst lavede en blog, men synes det er passende at følge op på min eksamen.
Der er ikke så meget at sige til den eksamen. Jeg trak det jeg helst ville op i og jeg brillierede i 15 min! Ganske enkelt. Jeg blev ikke stoppet en eneste gang. Jeg har aldrig lavet sådan en god fremlæggelse, så jeg var super stolt. Da de så skulle spørge (eksamen skal være en samtale mellem eksaminator og student de sidste 10 min.) gik det lidt galt. Jeg vidste jo godt de ting de spurgte om, jeg rodede bare rundt i det, og det gik for langsomt. Derfor fik jeg 7 og jeg er godt tilfreds :)
Bagefter tog jeg hjem og for lige at slappe lidt af, skulle dog også handle ind, da det var min tur. Efter en times tid derhjemme gik turen op på uni igen. Op i FFB (Fysisk Fredags Bar) hvor vores instroktor gav os drikkelse og vi spillede lidt klodsmajor og bezzerwizzer :) Kl. blev lidt over 18 og på det tidspunkt var grillen blevet tændt op til vores årgangsfest, og vi blev enige om, at vi nok hellere måtte komme afsted :) To cyklede, men Bo og jeg tog bussen. Først skulle vi lige hjem til mig for at sikre os en god rute. Bo huskede at vejen hed Råhøj allé i Højbjerg, så vi fandt noget kød og 800 g kartoffelsalat til deling. Vi tog bussen derud og var ret hurtig på Råhøj allé. Hmm, hvor var de andre henne? Jeg ringede til Rasmus og han gav mig videre til Jonas (begge to fra et andet hold, men det er underordnet). Jeg sagde samtidig med Jonas hvilke veje vi skulle gå på så Bo også kunne høre det. Lige pludselig udbrød han "Nååårh ja!" men det tænkte jeg ikke nærmere over. Efter at have lagt på siger Bo "Det var ikke Råhøj allé, men Rundhøj allé!" og har det største smil på læben. Jeg kigger på ham og begynder at skælde ham ud! Bagefter begynder vi at grine og aner ikke hvor vi er eller hvad vi skal gøre, hehe. Det endte med at vi tog ind i en Kiwi butik og købte nogle plasticgafler (vi skulle kun have to, men det kan man åbenbart ikke nøjes med!) og så åd vi al kartoffelsalaten. Vi havde det lidt skidt bagefter :S Vi tog et par busser frem og tilbage og efter 2 timer som startede fra vi tog afsted hjemme fra mig var vi fremme. En tur som vil tage lidt under en halv time, hvis man ved hvor det er. Tak Bo ;) Vi fik grint ret meget og det var egentlig ret sjovt nu jeg ser tilbage på det. Men i øjeblikket var det ret hårdt at gå så meget.

Vi nåede frem i god behold og sad lige en halv time og slappede lidt af :) Efter det var festen rigtig god og sjov :) Det var dejligt at se og snakke med nogen som man normalt ikke gør, fordi vi jo var alle tre hold samlet. Det var meget hyggeligt. Og så var vi også nogle af de sædvanlige med, hvilket er lig med gøgl i stor stil! :)

Lige nu holder jeg lige pause. I dag er store rengøringsdag har jeg bestemt. Jeg er ved at få vasket tøj og så rydder jeg også op på mit værelse, hvilket det vist trængte ret kraftigt til. Senere skal jeg lige et smut i FøTeX (skal skrives på den måde når man er fysiker pga. programmet LaTeX) og have købt en ramme som Henriette giver et tilskud til, da det er hendes indflytter gave til mig :) Mange tak søs ;) Rammen skal bruges til mit Dan-diplom. Det diplom jeg fik dengang jeg opnåede shodan, altså fik mit sorte bælte i karate. Jeg glæder mig til at få det hængt op.
Nu kom jeg lige i tanke om, at jeg også skal have købt et whiteboard; en tavle bare med tusser. Det er så behageligt at bruge en tavle frem for papir. Også fordi det er jo det vi gør til en mundtlig eksamen. I den forbindelse vil jeg godt pralle lidt og sige at jeg på et kvarter havde fyldt lidt over 4 tavler ;)

Nu skal jeg ned til mit vasketøj.
Som altid er der ikke læst korrektur på skidtet. Vi ses :)

\Daniel

Ingen kommentarer:

Send en kommentar